Payrest er et Norsk selskap som leverer en digital ordre- og betalingsløsning for restaurantbransjen. Gjennom å digitalisere bestilling, betaling og logistikk på ditt serveringssted skaper Payrest rom for bedre service, lønnsomhet og dialog med gjestene dine. Løsningen flytter kassen ut i hendene til gjesten og minimerer ventetiden til hver gjest. I tillegg minimerer løsningen smitterisiko da gjestene dine bruker sin egen mobiltelefon for å legge inn bestillinger.
Hvordan kommer jeg i gang med Payrest på mitt serveringssted?
Payrest må først registrere restauranten din hos Nets og eventuelt Vipps for å sørge for betaling fra gjestene. Stand alone-løsning trenger en printer for bestillingene fra gjestene. Payrest er klar til bruk så snart du har opprettet avdeling, bordnummer og meny.
Menyene bygges opp under hovedgruppene Drikke og Mat med underkategorier etter eget valg. I kategoriene opprettes menyvalg som blir synlig i App for gjestene.
Dersom du ønsker å komme kjapt i gang med Payrest, gå inn på www.payrest.no/asko. Payrest tar deretter kontakt med deg for å få opprettet et kundeforhold. Som ASKO-kunde koster denne løsningen 1300 kr. Pr. måned
Ønsker du en integrert løsning?
Payrest leverer en komplett integrert pakke i samarbeid med ShopPos. Dette er et moderne skybasert POS-system med Payrest på toppen til markedets beste pris. 9200 kr for hardwarepakke og en total lisens pr måned på 1499 kr.
Fyll ut skjemaet under så vil Payrest ta kontakt med deg for videre fremdrift. Merk at installasjon og opplæring gjennomføres av Payrest, og det er hos Payrest du oppretter kundeforholdet ditt.