Bilde
Annonsørinnhold

froosh smoothie- smak og kvalitet med 100% frukt og grønt

Froosh har vært på det norske markedet siden 2011 – og har flere prisbelønnede smoothies.

Opprinnelig er froosh fra Sverige men har etablert seg i alle de skandinaviske landene med eksport også nedover Europa. Alle froosh produkter inneholder 100 % knust frukt og grønt, ingenting annet. Det er mange som setter pris på den gode holdbarheten på 3-6 måneder, dette er med på å redusere svinn. Ved hjelp av flash pasteurisering kan alle produktene oppbevares i romtemperatur og produksjonsmåten beholder viktige mineraler og vitaminer.

 

Frukten i våre produkter kommer fra hele verden. Vi sørger for at minst 50% av innholdet kommer fra plantasjer i utviklingsland. Vi i froosh har større tro på handel med utviklingsland enn bistand. Alle ansatte i froosh må jobbe en uke på en fruktplantasje for å lære om frukt og hvor viktig en slik plantasje er for lokalsamfunnet og deres vei ut av fattigdommen.

 

Følg med på facebook «fruit on a mission». https://www.facebook.com/fruitonamission/

 

I froosh er vi opptatt av å redusere bruken av plast til et minimum. Glass og papp er 100 % resirkulerbart og er vår hovedemballasje.

 

Hos Asko har vi produkter i forskjellige størrelser, 150 ml, 250 ml, 750 ml og 5 liter BIB. De mange ulike produktene tilbyr noe for enhver smak.

Besøk froosh sin nettside: http://froosh.com/


Produkter fra Froosh
Artikkelbilde Fra frukt til bønne: Gjæringsprosessen påvirker kvaliteten

I de aller fleste land plukkes kaffebærene for hånd. Det går med rundt 5000 bær til en kilo ferdig brent kaffe! Bærene plukkes når de er modne, det vil si når bærene endrer farge fra grønn til gul og deretter rød – med ett unntak! Kaffesorten gul bourbon har en genetisk feil og blir ikke rød, men – som navnet tilsier – dyp gul når bærene er modne.

Artikkelbilde SLURP - fra Hennig-Olsen is

SLURP fra Hennig-Olsen er en forfriskende og mer naturlig slush, laget med ekte fruktjuice og kun naturlige farger.

Artikkelbilde froosh smoothie- smak og kvalitet med 100% frukt og grønt

Froosh har vært på det norske markedet siden 2011 – og har flere prisbelønnede smoothies.

Artikkelbilde Yoghurt fra Q-meieriene

Ha Q yoghurt tilgjengelig for dine kunder

Artikkelbilde Det er viktig å gå på kurs for å holde seg oppdatert

«Jeg anbefaler på det sterkeste å kurse seg for å bli bedre!» Jan-Erik Hauge fra kokkelandslaget mener det er viktig å sette av tid til å lære noe nytt.