
La autentiske smaker fra Sørøst-Asia heve rettene dine!
Historie
TRS ble grunnlagt i 1959 av Taherally Rehmanji Suterwalla, som etter å ha flyttet til London fra Mumbai på 50-tallet savnet hjemmelaget indisk mat. Han begynte å importere høykvalitets råvarer og ingredienser, og har bygget TRS sammen med sine sønner. TRS er den største merkevaren for autentisk indisk mat i Europa og en favoritt blant matentusiaster, og er nr 1 i Europa på autentiske smaker og ingredienser fra Asia.

Kjøkkensjefens raskeste vei til resultatet!
En av de tingene som gjør TRS unikt er at krydderet er ekstra fint malt. Både krydder og paste har en intens smak, så du trenger en mindre mengde for å oppnå gode resultater. Dette gjør at du både sparer penger og tid, og gir kokken en raskere vei til ønsket resultat.
Fantastiske krydder

Bredt utvalg av belgfrukter
TRS har også et bredt utvalg av belgfrukter som linser, bønner og kikerter. Dal er en viktig del av kjøkkenet i India og Sørøst-Asia og består av forskjellige typer bønner, linser eller erter. To av kundenes favoritter er Chana Dal og Masoor Dal. Chana Dal er delte kikerter som er tørket og delt så det ikke krever bløtlegging før tilberedning, mens Masoor Dal er røde linser.
Populære ingredienser fra Sørøst-Asia

Haugen-Gruppen
Norges råeste kompetansehus på mat og drikke
Mat til mange skal være hyggelig og godt. Fra Haugen-Gruppen får du kvalitetsprodukter og økt kunnskap om utvikling av menyer, trender og inntjening. Vi hjelper deg å heve mat- og drikkeopplevelsene flere terningkast, uansett om du har ansvaret for et sted med hvite duker, kantine, bensinstasjon eller en institusjon. Alle i vårt salgsapparat er kokker og vinkelnere med erfaring fra hotell- og restaurantbransjen.


Nytt EPD-nummer på 13 produkter fra Matbørsen. Se oversikt over alle produktene her.

Ost passer utmerket som forrett, dessert eller kun for kos! Nora Krogstad som er konditor og landslagskokk viser hvordan man kan sette sammen en fin ostetallerken som avslutning på et godt måltid!

Bevisstheten rundt miljø og bærekraft har blitt sterkere hos både forbrukere og serveringssteder. Etterspørselen etter vegetariske alternativer er større enn aldri før, og aldri har det vært lettere å tilby plantebasert mat.

Softis fra Hennig-Olsen er en sikker vinner med høy lønnsomhet. Med deres nye softiskonsepter kan du tilby unike smaksopplevelser, friste flere kunder og øke salget – uten store investeringer.

Hamburgere byr på en fantastisk kombinasjon av smaker og teksturer – saftig kjøtt, ferske grønnsaker, smakfull ost og sprø bacon, alt innpakket i et mykt og luftig brød. Dette er en klassiker som passer perfekt til både hverdagsmåltider og festlige anledninger! La deg inspirere av kokkene Tommy og Bård mens de deler sine beste tips for å løfte burgeropplevelsen på din meny.