Årets produkt 2019

Du bruker en gammel versjon av Microsoft Internet Explorer
Du bruker en gammel versjon av Internet Explorer. Vi anbefaler å laste ned en nyere nettleser
Les mer

Sidenavigasjon

Bilde

Årets produkt 2019

Årets produkt 2019 ble Kylling Shawarma fra Roar Stang Kjøtt.

I kategorien ”Årets produkt”, var det hard konkurranse mellom Kylling Shawarma fra Roar Stang, Slurp fra Hennig Olsen Is og  Beyond Burger fra Unil. Av disse ble Kylling Shawarma fra Roar Stang utpekt som vinner.

 

I begrunnelsen for dette valget, sier juryen bl.a. følgende:

Her har man tatt et etablert konsept og utviklet dette slik at det er tilgjengelig for en større del av markedet. Produktet har videre bidratt til en stor kategoriutvikling og høy vekst siden lanseringen, og har bred appell på kjede- og kundenivå.

 


Nominert til årets produkt 2019

Artikkelbilde Kjøp varer med kort holdbarhet

Vi har varer på lager med kort holdbarhet, og ønsker å tilby dere som kunder å kjøpe disse varene. Her kan du gjøre et godt kjøp og samtidig bidra til å redusere matsvinn.

Artikkelbilde Ha spennende alkoholfrie alternativer på menyen!

Har du vært sjåfør, gravid eller av en annen grunn ikke drukket alkohol på restaurant eller byen? Det kan bli kjedelig å bare drikke brus eller alkoholfritt øl. Her har vi samlet noen ideer til alkoholfri drikke du kan ha på menyen.

Artikkelbilde Sjømat

Det finnes mye god fisk, og av helsemessige årsaker bør vi øke forbruket. Det kan du gjøre noe med! En annen god grunn til å velge fisk og skalldyr på menyen, er sjømatens lave CO2-avtrykk.

Artikkelbilde Gled kundene med en variert dessertmeny!

Frosne porsjonskaker av høy kvalitet reduserer svinn og gjør det mulig å tilby et godt utvalg desserter. Se an hva du trenger og ta ut av fryseren etter behov, begeistre gjestene med en variasjon av lekre desserter og unike smaksopplevelser.

Artikkelbilde Tre sorter – hundrevis av varianter

Botanisk sett skjelnes det bare mellom 3 sorter kaffe; Coffea Arabica, Coffea Robusta og Coffea Liberica. Den siste av disse utgjør kun mellom 1-2 prosent av all kaffe som dyrkes, og er i praksis uinteressant – også fordi den kvalitetsmessig ikke kan konkurrere med de to andre sortene.

Til kassen