Hvordan kan vi hjelpe deg?
Ofte stilte spørsmål
1. Finn varen du ønsker å bestille, er det en lilla flik til venstre for handlekurvikonet, betyr det at varen kan kjøpes i anbrekk (Se bilde)
2. Trykk på det grønne handlekurvikonet for å aktivere kjøp av varen
3. Trykk på den lilla fliken til venstre for handlekurvikonet for å endre kjøp fra hel eske/kolli til anbrekk (se bilde)
4. Trykk på + eller – for å justere antall enheter du ønsker å kjøpe i anbrekk (Se bilde)
En mottaksbekreftelse/ordrebekreftelse skal du som regel få etter ca. 3 min. Har den ikke kommet innen 15 minutter bør du kontakte kundeservice hos ditt ASKO-selskap. En bestilling er ikke å anses som endelig før du har mottatt ordrebekreftelse. Er det avvik på ordren kan du korrigere ordren før ordrefristen går ut.
Tilbaketrekkingsskjema skal kun benyttes når du som kunde har mottatt melding om tilbaketrekking av en vare du har fått levert fra NorgesGruppen/ASKO. Frist for å registrere kreditering i tilbaketrekkingssaker er tre dager etter at du har mottatt meldingen fra NorgesGruppen. Har du flere varer som skal krediteres, trykker du på ”klikk for flere varer”. Felter med stjerne * må fylles ut.