Hjelpesenter

Du bruker en gammel versjon av Microsoft Internet Explorer
Du benytter Internet Explorer. Vi anbefaler å laste ned Chrome, Edge eller Firefox.
Les mer

Sidenavigasjon

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Ofte stilte spørsmål

1. Finn varen du ønsker å bestille, er det en lilla flik til venstre for handlekurvikonet, betyr det at varen kan kjøpes i anbrekk (Se bilde)

2. Trykk på det grønne handlekurvikonet for å aktivere kjøp av varen

3. Trykk på den lilla fliken til venstre for handlekurvikonet for å endre kjøp fra hel eske/kolli til anbrekk (se bilde)

4. Trykk på + eller – for å justere antall enheter du ønsker å kjøpe i anbrekk (Se bilde)

Varelinje Anbrekk .png

Tilbaketrekkingsskjema skal kun benyttes når du som kunde har mottatt melding om tilbaketrekking av en vare du har fått levert fra NorgesGruppen/ASKO. Frist for å registrere kreditering i tilbaketrekkingssaker er tre dager etter at du har mottatt meldingen fra NorgesGruppen. Har du flere varer som skal krediteres, trykker du på ”klikk for flere varer”. Felter med stjerne * må fylles ut.

En mottaksbekreftelse/ordrebekreftelse skal du som regel få etter ca. 3 min. Har den ikke kommet innen 15 minutter bør du kontakte kundeservice hos ditt ASKO-selskap. En bestilling er ikke å anses som endelig før du har mottatt ordrebekreftelse. Er det avvik på ordren kan du korrigere ordren før ordrefristen går ut.