Slik logger du på ny netthandel

Du trenger nytt brukernavn og passord som ny bruker på askoservering.no. Vi ser at flere forsøker å logge seg på uten å få det til. Her finner du informasjon om hvordan du tar i bruk ny netthandel.

Bilde

Like etter nyttår lanserte vi nye askoservering.no, hvor du må registrere deg på nytt for å få påloggingsinformasjon. Vi gir gradvis ett og ett selskap tilgang til å logge seg på ny netthandel, og under ser du om ditt selskap har fått den tilgangen enda. Du vil få en epost/SMS når din tilgang er åpnet.

 

Slik gjør du:

- Logg deg inn på asko-netthandel.no og velg "servering". Oppe i høyre hjørne er det en boks hvor det står "Vil du prøve vår nye netthandel?"

- Klikk på "registrer meg" og fyll ut informasjonen som er påkrevet.

- Du får en epost fra oracle.com med påloggingsinformasjon til ny netthandel. Linken i eposten er gyldig i 24 timer.

- Bruk informasjonen fra eposten til å logge deg på askoservering.no.

- Om du ikke får eposten, sjekk spamfilter.

- NB: Du vil beholde tilgangen med eksisterende brukernavn og passord på gammel netthandel, selv om du også får tilgang til ny. Disse kan brukes om hverandre.

 

 

Status tilgang pr. selskap:
Alle selskap har nå tilgang til den nye netthandelen! 

 

Kun kunder med fakturaavtale har tilgang til ny netthandel pr. i dag. Andre kunder fortsetter å bruke asko-netthandel.no.

 

Gi oss gjerne ris og ros om ny netthandel ved å sende oss en epost: askoservering@asko.no

Har du påloggingsproblemer eller spørsmål vedrørende ditt kundeforhold, ta kontakt med kundeservice i ditt selskap.